Головна сторінка facebook Урядовий портал 12 листопада 2019
українська англiйська

Прес-центр  »  Новини

Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
Каталог послуг
 

Пошук по сайту

 розширений пошук »
« Листопад 2019
пн вт ср чт пт сб нд
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]











Валерій Пятницький: Зменшення ЄС ввізного мита відкриває перед Україною багато можливостей версія для друку RSS facebook
04.04.2014 | 18:03 | Прес-служба Мінекономрозвитку

Аби українські експортери могли скористатися усіма перевагами, які відкриває перед ними зменшення мита Європейським Союзом, потрібен час. На цьому наголосив Урядовий уповноважений з питань євроінтеграції Валерій Пятницький в інтервю ТРК «Україна».

Нагадаємо, Європейський Союз зменшує ввізні мита для української продукції. Таке рішення прийняли депутати Європарламенту 3 квітня. А щоб преференції для українських експортерів запрацювали, це рішення має підтримати і Рада Євросоюзу, що може статися наприкінці квітня. Тоді пільги почнуть діяти з травня. Проте, на думку Валерія Пятницького, Україна не зможе відразу скористатися усіма перевагами і преференціями, що відкриваються зі зниженням мита, бо українським бізнесменам потрібен буде певний час на пошук партнерів та  укладання нових контрактів. До того ж ринок Європейського Союзу висуває високі вимоги до безпеки якості продукції. І хоча Україна вже багато зробила, щоб гармонізувати своє законодавство у цій сфері до європейського, процес ще не завершено, тому кожному підприємцю треба буде самотужки вирішувати питання відповідності своєї продукції європейським стандартам.

Утім, деякі українські виробники цей шлях вже пройшли і вже давно й доволі успішно працюють на європейських ринках. Саме їм зменшення мита допоможе наростити обсяги торгівлі.

«Наприклад ПАТ «Миронівський хлібопродукт» уже сьогодні експортує курку, маючи 100% мито, якщо воно зменшиться до 0, то ці обсяги, звичайно ж, зростуть», – підтвердив він.

Урядовий уповноважений також зазначив: той факт, що українська продукція успішно реалізується на ринку Євросоюзу – це своєрідний сигнал для третіх країн (із якими є домовленості у ЄС), що вони можуть пускати на власний ринок українські товари. Тому відкриття ринку ЄС дасть позитивний ефект для української економіки відразу в декількох напрямках.

Та головне, що вже навіть декларація ЄС цих преференцій стимулювала український бізнес активізуватися й шукати можливості скористатися цим інструментом.

Валерій Пятницький, говорячи про зовнішню торгівлю, нагадав, що її третина  припадає на РФ та СНД, близько 30% – на ЄС і решта – на треті країни. Тобто є певний баланс і тому втрати на російському ринку не матимуть руйнівного ефекту для нашої торгівлі, якщо бізнесу вдасться швидко перенаправити потоки українського експорту.

На останок Урядовий уповноважений зазначив: зараз Україна має чудову нагоду трансформувати той широкий розголос, що вона отримала у світі, на позитивний імідж не тільки як країни, де прагнуть викорінити корупцію і жити за демократичними принципами, а й як надійного партнера, який випускає високоякісну продукцію.

 

 


Ia?aoia?iaiue yeieiae?aneee oi?oi «GREEN MIND»
Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна)
© Міністерство економічного розвитку і торгівлі України